RSS

Pomagamy zwierzętom

18 Sty

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji akcji: „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę” organizowanej na terenie naszego przedszkola.

Już od kilku lat aktywnie współpracujemy ze schroniskiem „Psitul mnie” w Zabrzu organizując każdego roku zbiórkę karmy dla bezdomnych czworonogów. Wprawdzie zima w tym roku jest nader łagodna, ale każda forma pomocy (bez względu na porę roku) jest mile widziana.

Bardzo prosimy o dostarczanie do wychowawców grup tego, co zwierzętom w schronisku jest zawsze potrzebne, a mianowicie:
– pożywienie (ryż, makaron, puszki i sucha karma);
– wyposażenie dla zwierząt: smycze, obroże, szelki;
– miski dla psów, (najlepiej metalowe, gdyż nie pękają na mrozie);
– koce, ręczniki, materace.

Akcję pomocy rozpoczynamy już 19 stycznia i zakończymy w połowie lutego.
Liczymy, że i tym razem Państwo nas nie zawiodą!

 
1 Komentarz

Opublikował/a w dniu 18 stycznia 2015 w Akcje i kampanie

 

Tagi: , ,

One response to “Pomagamy zwierzętom

  1. Sentia S

    10 lutego 2015 at 09:19

    Cieszy nie fakt, że już w przedszkolach dzieci są uczone pomagania innym. Ja, odkąd tylko pamiętam, chodziłam z mamą do schroniska i zanosiłyśmy worek karmy, czasami miski, ręczniki lub koce. Do tej pory staram się kontynuować ten zwyczaj i jestem dumna, że tak mnie wychowano. Poza tym, jestem wolontariuszką w stowarzyszeniu Otoz i choć coraz ciężej jest mi znaleźć wolną chwilę, bo przybywa mi nowych obowiązków, to chciałabym móc przekazać ten „zwyczaj” również swoim dzieciom. Gratulacje świetnego pomysłu! Pozdrawiam.

     

Skomentuj

