RSS

Wyniki ankiety o samodzielności i odpowiedzialności

16 Paźdź

eu-flag-erasmus_vect_posZachęcamy rodziców do zapoznania się z dokumentem pt.

ANALIZA ANKIETY DLA RODZICÓW NA TEMAT SAMODZIELNOŚCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI WYCHOWANKÓW PRZEDSZKOLA NR 48
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZABRZU,
W RAMACH PROJEKTU „THROUGH  DEMOCRACY TO LITERACY”

Ankiety zostały przeprowadzone w czerwcu 2016 roku na terenie placówki wśród setki rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola. Przeprowadzenie badań ankietowych miało na celu zebranie istotnych informacji potrzebnych do dalszej realizacji projektu Erasmus+ „Through democracy to literacy” oraz opracowanie kierunków pracy z dziećmi oraz rodzicami na rok szkolny 2016/2017 .

W ankiecie rodzice odpowiadali na pytania poruszające tematykę:

  • sytuacji, w jakich dziecko uczy się samodzielności oraz obowiązkowości w domu
  • sytuacji, w jakich dziecko uczy się samodzielności i obowiązkowości w przedszkolu
  • sposobów zachęcania dziecka do rozwoju samodzielności/obowiązkowości, samodzielnie podejmowanych przez dziecko decyzji
  • czynników ograniczających możliwości rozwoju dzieci w zakresie samodzielności/obowiązkowości
  • ulubionych zabaw dziecka
  • oczekiwanych form pomocy ze strony przedszkola w zakresie kształtowania samodzielności/obowiązkowości dzieci
  • najważniejszych umiejętności w zakresie samodzielności/obowiązkowości, które powinien posiadać przyszły absolwent naszego przedszkola.

Wyniki ankiety dostępne w pliku: analiza-ankiety-rodzice-samodzielnosc-czerwiec-2016

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 16 października 2016 w erasmus

 

Tagi: , , , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s