RSS

Jeżyki i ich zadania projektowe

19 List

Jeżyki uczą się o kształtach, kolorach i współpracy razem z kotkiem Islandkiem!

***
Zagadkowe ślady

Jeżyki właśnie wybierały się na poranny spacer, gdy dostrzegły tajemnicze ślady na chodniku. Dzieci były bardzo ciekawe, kto je zostawił. Podążając za nimi, znalazły list z kocim rysunkiem w środku i specjalne zadanie do wykonania.

Już wkrótce przed wejściem do przedszkola dzieci układały na chodniku wielkiego kasztanowego kota, by wszyscy koledzy mogli zobaczyć, kim jest nadawca listów pozostawiający ślady na naszych osiedlowych chodnikach!

***
Geometryczny kot

Kot Islandek zaprosił wszystkie kotki grupy Jeżyków do wspólnej matematyczno-logicznej zabawy. Najpierw dzieci pozowały do nietypowych, zmieniających kształty zdjęć.

Następnie, zgodnie z kodem symbolicznym powstały geometryczne kotki o różnych wielkościach i barwach. Przy okazji przypomnieliśmy sobie nazwy figur i daliśmy popracować naszym rączkom.

Relację przygotowała: Zuzanna Traczyńska

 
Dodaj komentarz

Opublikował/a w dniu 19 listopada 2016 w erasmus, eTwinning, Outdoor, Polisensorycznie

 

Tagi: , ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s